نمونه پروژه تجزیه و تحلیل سیستم تولید ترانسفورماتور توزیع

در زیر لیست یک نمونه پروژه مهندسی نرم افزار ۱(تجزیه و تحلیل سیستم)آمده است.این پروژه تجزیه و تحلیل سیستم تولید ترانسفورماتور توزیع شرکت ایران ترانسفوی زنجان می باشد. طبیعی است که این پروژه ها در حوزه شناخت و تجزیه و تحلیل سیستم می باشد و براساس نیازمندی که در کلاس درس تعریف شده است انجام گردیده اند و صد البته خالی از اشکال نمی باشند اما می توانید به عنوان نمونه و الگوی انجام شده از آنها استفاده کنید.

ضمنا نکته مهم این است که بعد از اینکه پروژه فوق را دانلود نمودید بایستی نسبت به ارزیابی پروژه فوق در زیر همین پست اقدام نمایید.

دانلود نمونه پروژه تجزیه و تحلیل سیستم تولید ترانسفورماتور توزیع شرکت ایران ترانسفوی زنجان

تاریخچه شرکت ایران ترانسفو

شرکت کارخانجات تولیدی نیرو ترانسفو (سهامی خاص) با هدف تولید انواع ترانسفورماتورهای توزیع و لوازم و قطعات ترانسفورماتوردر تاریخ ۱۱/۱۱/۱۳۵۵ تأسیس و در سال ۱۳۶۱ به بهره برداری و تولید رسید  .
در سال ۱۳۹۰ با انتقال ۱۰۰% سهام به نام شرکت سرمایه گذاری ارس صبا (سهامی عام) طرح های توسعه متنوعی برای رساندن سطح کیفیت کالای تولیدی به سطح روز جهانی تعریف گردید .
 در همین راستا تمام ماشین آلات بخش های مختلف تولید این شرکت از کارخانجات معتبر جهانی خریداری و نصب گردید.
در حال حاضر این شرکت با آموزش مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارتباط با تولید مطابق با استاندارد IEC و گامهای بزرگی  در پائین آوردن تلفات در شبکه توزیع  برداشته و تقریباً در تمامی شبکه توزیع ایران تولیدات این شرکت نصب و در حال بهره براداری است.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *