نمونه پروژه تجزیه و تحلیل سیستم تولید سی دی

قبل از اینکه به نمونه پروژه امروز بپردازیم بدنیست که در خصوص موضوع مهندسی سیستم مطلبی را بیان میکنم:

مهندسی سیستم یا مهندسی سامانه ها (به انگلیسی: Systems engineering) عبارت از روش شناسی تخصصی مبتنی بر رویکرد سیستمی بوده و دارای ماهیت میان رشته ای و چند تخصصی است که به یکپارچه سازی هدفمند مجموعه ای از اجزا و عناصر و شکل دهی یک مجموعه کامل و ایجاد یک محصول مشخص با قابلیت ها و کارامدی های تعیین شده می پردازد. مهندسی سیستم دانش و روش شناسی چند رشته ای و چند تخصصی طراحی و یکپارچه سازی و خلق سیستم های فنی مهندسی پیجیده ( محصولات پیچیده مانند یک فضا پیما) می باشد . مهندسی سیستم به عنوان سیستم مهندسی نوآوری محصولات پیچیده از زیر نظام های نظام مدیریت نوآوری جامع و نظام مدیریت جامع خلق ارزش در سازمان های دانش بنیان و نوآور و مبتنی برانواع فناوری های پیشرفته و محصولات پیچیده محسوب می گردد

در زیر لیست یک نمونه پروژه مهندسی نرم افزار ۱(تجزیه و تحلیل سیستم)آمده است.این پروژه تجزیه و تحلیل سیستم تولید سی دی می باشد. طبیعی است که این پروژه ها در حوزه شناخت و تجزیه و تحلیل سیستم می باشد و براساس نیازمندی که در کلاس درس تعریف شده است انجام گردیده اند و صد البته خالی از اشکال نمی باشند اما می توانید به عنوان نمونه و الگوی انجام شده از آنها استفاده کنید.

ضمنا نکته مهم این است که بعد از اینکه پروژه فوق را دانلود نمودید بایستی نسبت به ارزیابی پروژه فوق در زیر همین پست اقدام نمایید.

دانلود نمونه پروژه تجزیه و تحلیل سیستم تولید سی دی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *